2012. május 1., kedd

Füvesítés után 14 nappal
2012.04.28. szombat

Itt a hosszú hétvége és vele a jó idő is! A mai napon állítottam az XCore vezérlőn, és a napi 4x locsolásból csináltam 2 -őt, hogy kényszerítsem a fűgyökerét a talaj mélyebb rétegeibe. Most már a magok megduzzadtak, nem kell tartanom az össze mosodástól. 
A kert három különböző szegletében felülvetést végeztem, mert két helyen az öntöző maga körül kimosta a magvakat, egy helyen pedig (a burkolat bal sarkában) az szórófej nem ért oda és ott gyéren kezdet el kihajtani a fű. De ezek, csak aprócska javítások, nincs az egész összesen 0,5 m2 terület és ha így hagytam volna akkor is nőtte volna a gyep, meg sem látszódott volna, de hát ilyen a kertész ember! Más kertjében biztos leszúrtam volna a tulajdonost, hogy minek vetegeti felül az ilyen aprócska foltokat, hiszen úgy is benövi a fű 2 - 3 fűnyírás után, én meg szórógatom a fűmagot, de hát ilyen az ember. 


Üdvözlettel:
Durucz Attila
Durucz kert - "A szép kerthez vezető út!"
www.kertepito.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése